14. feb. 2024

Back bitches

 Jeg starter forfra flere gange om måneden. Ofte handler det om sundhed, andre gange stil, det kan være arbejde eller mindset eller drømme. Så nulstilles der, jeg siger en-to-tre-go, men jeg glemmer at afslutte. Noget sættes i gang, så forfalder det langsomt, som mit fokus skifter. Det skifter meget.

I dag nulstiller jeg og starter med ordene, et sted, hvor jeg kan dele dem, selvom de måske ikke har så meget formål andet end at eksistere. Jeg vil være content creator og blogger, jeg vil hygge mig og dele det med andre – no plot, just vibes. Der går et øjeblik, måske går der dage, og så opdager jeg, at det kræver noget andet end det, jeg kan bidrage med. Jeg er ikke så dedikeret eller gavmild med mig selv, jeg kan ikke bruge mig selv i en æstetisk kontekst mere end tre gange om ugen, måske fire hvis jeg strammer op.

Så er der bare ordene tilbage, dem jeg elsker, men også klunter rundt i. Og ’bare ordene’ er jo ikke bare, de er, og det er dem jeg elsker, så endnu en gang sidder jeg med en blog af en art og et diffust formål andet end at skrive og vibe. Det er også det vigtigste formål. Pludselig opdager jeg, at flere af de gange, jeg er startet forfra, er jeg landet i notesbloggen (ja, det er med vilje, at det er stavet sådan), og nu er jeg her igen.